Devlet Yurdu mu daha iyi cemaat yurdu mu?

Devlet Yurdu mu daha iyi cemaat yurdu mu?

Arkadaşlar erkeklerin devlet yurtları nasıl bilgisi olan var mı? Duyduğuma göre wcde dolaşılan terliklerle odalarda da dolaşıyorlarmış(cemaatçiler söylemiş bunu). Ayrıca verilmeyen öğünler için nerede ne kadara yemek yiyebiliriz? Ona göre birde cemaat yurdunu düşüneceğim. Göl manzaralı yurtları varmış. Yada eve çıkabiliyormuşuz benim bi arkadaş var o ben ve yanımıza 3 kişi vereceklermiş. Birisi bi abi olacakmış. Tek korkum çok baskıcı olmaları. Ama öyleler mi değiller mi onuda bilmiyorum. Her yurt cemaat vs aynı değil sonuçta. Bazısı süper bazısı çok baskıcı. Namaz sorun değil kılmak isterim zaten, sohbette çok fazla olmayacaksa farketmez, ama onun dışında gezmek istesem yada 3g internet alsam karışacaklarsa orası sorun. Bütün bunları göz önüne aldığımızda devlet yurduna mı gitmeliyim yoksa cemaat yurduna mı?

12 cevap

0
KYK pisdir anca cemaat evleri daha beterdir sana tavsiyem ilk gel yurtda takıl 1-2 ay sonra kafana göre adam bulup eve çık dikkat et burdurlular öğrenciye ev kiralarını çok yiteler:)
27 Ağu 2010 01:19
0
nasıl ya cemaat yurdundan başka özel yurt yokmu orda :S
27 Ağu 2010 18:07
0
var bildğim kadarı ile min yatak başı 150 den başlıyor yemek falan hariçi ama kızlardan düşünen olursa yallı kız yurdu var otogarın 30 metre ilerisinde orası çok hijyenik güzel bir yer
27 Ağu 2010 21:52
0
kiraya göre daha mı uygun yoksa daha mı pahalı oluo ? hangisini tavsiye edersin . bn yurt pek düşünmüorum 5 yıl ordayım eninde sonunda eve çıkarım ama ilk yıl yurt mu sence
27 Ağu 2010 21:42
0
Kısaca size burdur dan gelen öğrenci arkadaşımın izlenimlerini anlatım özellikle cemaat yurdu isteyen varsa mutlaka sıkıya gelicek doğru dürüst yemek yokmuş yatma saati belliymiş 5 vakit namazında nizayında olucaksın ki ordaki insanlarla anlaşasın böyle biri değilsen zaten imkansız gibi bişi birde diğer yurtlara gelelim diğer yurtlar biraz daha iyi neden dersen her odada 2 kişi kalıyor mutfak banyo sırayla tabiki örnek veriyorum öyle biri gelir odanıza sürekli horluyodur pis kokuyodur vs vs onunda zorlukları var ama cemaate göre daha avantajlı görünüyor ama maddi durumu olanlar burdur bucağa erkenden gidip eşyalı ev bakmalarında fayda görüyorum ki tek değil bir aile büyüğü ile olursa daha sağlıklı olur millet kazıklamayada yer arıyor sonuç olarak eve çıksan bile büyük masraflara katlanmak zorundasınız eşyaydı internetti vs bir sürü derdi olucak boş evin eşyalı ev olursa sağlıklı olur ama tabi herkesede öyle yer nasip olmaz şimdiden hepimize allah yardım etsin ne diyelim derdi veren dermanıda verir yapamayız edemeyiz demeyin su akar yolunu bulur :)
27 Ağu 2010 22:11
0
:) sağol öncelikle bn kayıt için gittiğimde ev bakmayı düşünüorum ailemle . cemaat yurdu bana göre değil ama dier yurtlar nasıl olur bilemicem gidip görmeden :D bz 2 kişi gidioruz burdan dolayısıyla yurt olsada tanımadığım biiri olmıcak yanımda ev olsada ama ev daha rahat olur gibi gelio bana
27 Ağu 2010 22:18
0
Durumu: Genel Yurt Kazandı
Bölge Adı: ANTALYA BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Genel Yurt Adı: BURDUR YURDU
Adres: ŞAİR NEDİM CAD. NO:2 FEVZİ ÇAKMAK MAH.


bu çıkmış bana sizce gideyim mi arkadaşlar? İyi midir kötü müdür?
30 Ağu 2010 13:42
0
burdur a gittiğinde iiyice bak bence okulunla olan mesafesine bak çevresine faln öyle karar ver bence :)
30 Ağu 2010 13:00
0
anlaşılan orada karar vereceğim böyle giderse :D
31 Ağu 2010 21:20
0
bende şair nedim cad. burdur yırduna girdim. 1.ögretimler oraya gidiomuş kampustekine 2. ögretimler. yuruyerek yarım saat dolmuşla 15 20 dk yol.. cok kotu deilmiş:) bnden bu kdr
06 Eyl 2010 21:45
0
geçti artık cemaat evine kaydoldum :) Ahirete de yatırım yapmak lazım :)
07 Eyl 2010 13:12
0
hayırlı olsun :)
07 Eyl 2010 13:30
Giriş yapmamışsınız, lütfen giriş yapınız.