Bolvadin devlet yurdu?

Bolvadin devlet yurdu?

slm arkadşlar...bolvadin devlet yurdunda kaln varmıı?varsa yada devlet yurdu hakkında bişeyler bilen varsa bana yardımcı olurmusunuz?yani temizmidir yemekleri nasıldır...onn gibi şeyler...bilen varsa acil cvp yazabilirmi??lütfeeeenn...şimdiden teşekkür ederimmm

21 cevap

0
sadece dışarıdan gördüm. yedoek listedeyim. normal bir devlet yurdudur herhalde. bakmak istersen galeride fotografları var.


http://picasaweb.google.com/pinhann/Bolvadin
15 Eyl 2007 11:55
0
slm arkadaşlar ben bu sene 2 yıllık bolvadin dış ticareti kazandım sizce nasıl hangi ögrenci yurdunda kalmamı tavsiye edersiniz lütfen yardımlarınızı bekliyorum bölümm hakkında zor bi bölümmü
12 Ağu 2009 17:44
0
bende bolvadin muhasebeyi kazandım bu sene bolvadin hakkında bilgi verirseniz sevinirim.teşekkürler
22 Ağu 2009 09:15
0
[quote=-tuba-]slm arkadaşlar ben bu sene 2 yıllık bolvadin dış ticareti kazandım sizce nasıl hangi ögrenci yurdunda kalmamı tavsiye edersiniz lütfen yardımlarınızı bekliyorum bölümm hakkında zor bi bölümmü[/quote]

zor bölüm dış tıcaret... ama bana kalırsa ipekyolunda kal derım ..eğer bence yurtalarla uğraşma bı kac kısı bul ewe cık derım en ıısii ew.....bolvadin ilk baslarda ıtıcı gelır sıkılırsın daha sonra seveceksın...
22 Ağu 2009 15:24
0
[quote=-tuba-]slm arkadaşlar ben bu sene 2 yıllık bolvadin dış ticareti kazandım sizce nasıl hangi ögrenci yurdunda kalmamı tavsiye edersiniz lütfen yardımlarınızı bekliyorum bölümm hakkında zor bi bölümmü[/quote]

zor bölüm dış tıcaret.benım ew arkdaşım 2 snedır 2.sınıfa gecemedı:):):) . ama bana kalırsa ipekyolunda kal derım ..eğer bence yurtalarla uğraşma bı kac kısı bul ewe cık derım en ıısii ew....
22 Ağu 2009 15:45
0
[quote=gulsah06]bende bolvadin muhasebeyi kazandım bu sene bolvadin hakkında bilgi verirseniz sevinirim.teşekkürler[/quote]

gulşah arkadaşım bak bolvedın ılk zamanlar cok ıtıcı sıkıcı gelır daha sonra seversın...senın orda tek yapman gereken ıı bı arkadaş secıpp onla vakıt gecırırsın..yoksa baska turlu vakıt gecmezzz:):):
22 Ağu 2009 15:50
0
bnde merak ediorum devlet yurdunasıl varmı die
23 Ağu 2009 13:57
0
devlet yurdu war tabı erkeklerın yurdu okulun ıcınde kızların devlet yurdu ıse okulun hemen yanında wala ben hıc kalmadım devlet yurdunda ama ıı dıolar devlet yurdu ıcın ?
23 Ağu 2009 17:56
0
[quote=aallppeerr][quote=gulsah06]bende bolvadin muhasebeyi kazandım bu sene bolvadin hakkında bilgi verirseniz sevinirim.teşekkürler[/quote]

gulşah arkadaşım bak bolvedın ılk zamanlar cok ıtıcı sıkıcı gelır daha sonra seversın...senın orda tek yapman gereken ıı bı arkadaş secıpp onla vakıt gecırırsın..yoksa baska turlu vakıt gecmezzz:):):[/quote]



zamanla bolvadine de alışırız napalımm (:
23 Ağu 2009 20:46
Bende bolvadin uygulamalı bilimleri kazandim .cogu kisi bolvadinin kotu biyer oldugunu soyluyor bilmiyorum nasıldır ama Allahtan 12 yıllık arkadasımda aynı yeri kazandı heralde onunla vakit gecer gider :)Aylin Ata / 27 Tem 2014 04:38
0
[quote=gulsah06]bende bolvadin muhasebeyi kazandım bu sene bolvadin hakkında bilgi verirseniz sevinirim.teşekkürler[/quote]

gülsah biz facebook ta topladık bütün kazananları gel istersen yardımcı oluruz sanada her konuda http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/group.php?gid=113977970731 bekliyoruz :D ;)
24 Ağu 2009 03:27
0
yedek sıram 8... acaba başvuru için ayın 14 ünde gitmeli miyim çünkü yedek kayıtlrı o zmn baslıyo.. okul 28 in de acılıo ne yapmam gerekr yardımcı oln ltfen...
31 Ağu 2009 12:54
0
merhaba iyi gunlerr banadaoyurtcıktı hıc bıfıkrımyokbu yurt hakkında ucretınıde bılmıyorumyardım edermısısnız bolumum de dış ticaret daha yenıyım
01 Eyl 2009 18:28
0
tekrar merhaba ..dış ticaret bolumu varasa arkadas olalım.
01 Eyl 2009 18:04
0
valla cook karişik bseyy iyi bı arkadas nasıl buluruz bılmıyorum :) :) aynı bolumdenmı buluruz baska bolumdenmı buluruz allah bılır
01 Eyl 2009 18:41
0
ya yurtta geçen yıl kalan arkadslarım oldu ama ben kalmadıgım için bişi diemem ben bu yıl kalcm.. onlar cok sorun yasamadı okulla aynı bahcede yurt zaten. hyrlı olsun bu arada... ödemeler 3 ayda 1 yapılıyormus..
01 Eyl 2009 20:40
0
slm arkadaşlar yurtta 165. yedeğim acaba bana gelirmi?
02 Eyl 2009 10:38
0
gelmz...baya bı beklemen lasım
03 Eyl 2009 02:05
0
hiç bilgisayar yok mu arkadaşlar bolvadinden örgün öğretim :)
16 Eyl 2009 21:57
0
ben ınsaat tek. kazandım yurt ısı nasıl olacak yhaa 8O
yada yurttan ucuz evler varmı arkadaslar bana yardımcı olurmusunuz
ve afyon nasıl bır yer? :roll:
14 Eki 2009 16:08
0
ben devlet yurdunun yedeğinde kaldım :( yedek sıram 4 yerleşebilir miyim..
31 Ağu 2010 16:18
0
bence yerleşirsin yedeklere alınanların çoğu yerleşiyor :D bende bolvadin yurdunu kazandım ama yedeksiz :D:Dbolvadin myo
01 Eyl 2010 14:40
Giriş yapmamışsınız, lütfen giriş yapınız.